Loading...

Unieke evenementlocatie in Haarlem

De zalen van het Seinwezen zijn geschikt voor kleinschalige evenementen als festival, markt, seminar of congresdag. Het organiseren doe je zelf indien gewenst. Maar ook kunnen wij (mede)organiseren. Wij hebben de perfecte locatie met warme uitstraling en industriële look en het groen buiten als achtergrond.

Geschikte locatie met industriële look

Voor evenementen en/of bijeenkomsten zijn de zalen West, Perron en de Wissel beschikbaar. Bij ‘zalen’ vind je een omschrijving en sfeerimpressie van de ruimtes.

Warme uitstraling en talloze mogelijkheden

Het Seinwezen heeft een industriële en warme uitstraling. De vides, transparantie en indrukwekkende spantenkap zijn daarbij blikvangers.

Bel: 023-5317118

Meedenken bij het organiseren

Door onze ervaring met horeca en evenementen denken we graag mee bij het organiseren. Ook hebben we contact met andere evenementenorganisaties, waardoor jouw evenement in het Seinwezen slaagt.

De locatie voor jouw evenementen?

Zaal West

Zaal West is de grootste zaal in het Seinwezen en is gelegen op de begane grond. Deze zaal is geschikt voor grotere bijeenkomsten of plenaire sessies van een kleinschalig congres. Is de zaal niet verhuurd, dan hebben de flexwerkers hier hun bureau. De foyer biedt mogelijkheden voor een lunch of borrel tijdens een bijeenkomst.

Halve dag: € 400,00
Hele dag: € 650,00

Te huur op aanvraag

  • Oppervlakte: 105 m2 (zaal West) en 38 m2 (foyer)

  • Aantal personen: Max. 120 (zaal West) en 40 (foyer)

  • Meerdere opstellingen mogelijk

  • Rolstoeltoegankelijk
    Zaal bevindt zich op de begane grond

Voordelen Seinwezen

  • Unieke en verrassende werkplek

  • Vernieuwende aanpak industrieel erfgoed

  • Ongedwongen, prettige sfeer

  • Duurzaam & sociaal ondernemen
  • Heerlijk wandelen in groene omgeving

Faciliteiten

  • Gratis wifi

  • Kopiëren en printen

  • Parkeren voor de deur (vol=vol)

  • Rolstoeltoegankelijk & invalidentoilet

Services & extra’s

  • Qua lunch is eigenlijk alles mogelijk. Er zijn een aantal standaard opties, maar we verzorgen ook graag soepen, salades en/of hartige snacks bij de lunch. Laat ons weten wat jouw wensen zijn en wij zullen het verzorgen.

  • Koffie-arrangement (per dagdeel)
    kannen filterkoffie, kannen heet water + thee-assortiment, koekjes € 12,50 per kan

  • Catering geschiedt via een externe cateraar en kan volledig conform uw wensen worden verzorgd.

  • Huur beamer € 20,00 per dag
  • Musicbox met microfoon € 20,00 per dag
  • Kopiëren/printen € 0,20 per printje

Prijzen

Genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw. Wij denken graag met je mee over de meest geschikte ruimte voor je bijeenkomst en over de mogelijkheden binnen het gestelde budget.

Feesten en partijen
De zalen zijn ook te huur voor feesten; prijs op aanvraag, exclusief kosten voor eten & drinken, personeel, geluidsinstallatie en (eind)schoonmaak.

Geluid
In verband met geluidsoverlast naar de buurt is muziek tot 23.00 uur mogelijk tot 92 decibel. Van 23.00 uur tot 23.30 uur is muziek mogelijk tot 87 decibel, daarna muziek uit. Er is een geluidsbegrenzer aanwezig.